Imię
Nazwisko
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Zasady postępowania przy likwidacji grobu

w parafii św. Marcina w Kępnie

 

1. Zgodnie z przepisami prawa państwowego, które obowiązują także na cmentarzach parafialnych, istnieje obowiązek opłaty dzierżawy za grób (tzw. pokładne) na okres 20 lat.

2. Po tym czasie, jeżeli nie zostanie przedłużona opłata na kolejne 20lat administrator cmentarza ma prawo zlikwidować grób.

3. W naszej parafii obowiązuje następująca procedura przy likwidacji grobu:

a. rok przed likwidacją grobu w programie inwentaryzacji i zarządzania cmentarzem dostępnym na stronie internetowej www.kepno.grobonet.com zaznaczamy, że dany grób jest przeznaczony do likwidacji

b. na grobie zostaje umieszczona tabliczka informująca, że grób przeznaczony jest do likwidacji

c. jeżeli znany jest adres dysponenta, czyli osoby lub rodziny, która zajmuje się grobem zostają oni o tym fakcie poinformowani(niestety bardzo często nie wiemy kto jest dysponentem grobu, czyli się nim zajmuje i nie znamy adresu)

d. jeżeli przez rok nikt z bliskich się nie zgłasza, grób zostaje zlikwidowany

e. w przypadku rezygnacji z grobu przez dysponenta, prosimy o zrzeczenie się na piśmie

4. Wszelkie informacje i kontakt:

Biuro ParafialneParafia Św. Marcina

ul. Kościuszki 363 – 600 Kępno

tel.: 62/782 21 81

marcin@parafiakepno.pl

Proboszcz

Ks. Krystian Szenowski

Cmentarz

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.